Campaniile B2B sunt o mare provocare prin Google AdWords. Mai ales atunci cand cuvintele cheie pe care vrei sa licitezi sunt cautate si de consumatori.
O posibila solutie pentru asta este afisarea reclamelor pe siteuri de business. Targetarea pe plasamente din AdWords permite afisarea reclamelor pe siteurile sau chiar paginile pe care doresti.
Partea cea mai frumoasa este ca aproape toate siteurile de business din Romania permit afisarea de reclame prin AdWords. O lista de plasamente posibile este urmatoarea:
– Capital
– Forbes
– Money
– BankNews
Sansele sa ajungem la oamenii de business targetand direct aceste pagini pot fi mai mari decat folosind cuvinte cheie cautate in Google. Unul din motive este acela ca pe aceste siteuri stau persoanele cheie ale unui business, in timp ce cautarile le pot face angajatii care lucreaza la un research pe care ulterior il vor prezenta superiorilor.
Folosind aceasta metoda de targetare avem marele beneficiu al promovarii prin AdWords si anume plata se face doar pe click. In timp ce daca am cumpara spatiu publicitar direct pe aceste siteuri costul ar fi mult mai ridicat.
Mai mult decat atat, putem filtra publicul dorit pe baza de cuvinte cheie, demografice, locatie sau chiar pagina specifica.
Tu cum targetezi campaniile B2B prin Google AdWords?
Esti sigur in legatura cu Business Magazin?
Altele cateva din lista permit doar reclame text, poate ar merita mentionat si acest lucru.
Ai dreptate, fara Business Magazin. Am corectat, merci de sesizare 🙂
Asa e, unele permit doar reclame text. Capital spre exemplu are doar link-uri text. Insa pozitia reclamelor AdSense pe Capital mi se pare foarte misto. Mai exact dupa ce se termina articolul, adica fara sa intrerupa vizitatorul din ce citeste. In mod normal valoarea acestor click-uri ar trebui sa fie buna 🙂
super acest lucru este minunat am gasit ceva la fel aici la WZY 🙂 imi place