GPeC este testul suprem al oricarui magazin online din Romania

gpecGala Premiilor eCommerce este un eveniment organizat de 8 ani in Romania si este dedicat tuturor magazinelor care vand online. Ma intreb ce evenimente sunt mai batrane decat acesta. Cu cat devii mai batran devii mai intelept, ceea ce se aplica si la GPeC. Anul trecut ii spuneam lui Andrei Radu la sfarsitul evenimentului ca sunt foarte curios cu ce va veni in plus la editia urmatoare (adica cea de anul acesta). Eram curios pentru ca mi s-a parut perfect din toate punctele de vedere. Mi-a zambit si mi-a spus ca „sigur va gasi el ceva si ca deja are cateva idei”. Anul acesta cand am vazut ce a pregatit, il cred pe cuvant ca avea idei inca de pe atunci 🙂

Am sa precizez care sunt cele mai importante beneficii din punctul meu de vedere:

1. Audit foarte complex al magazinului online

Cred ca este cel mai bun audit pe care il poti avea. In primul rand deoarece auditul nu este facut de o singura persoana sau doua persoane din aceeasi companie. Ci este realizat pe baza unui set complex de criterii de jurizare iar siteul tau va fi analizat de mai multi specialisti consacrati. La juriul de specialisti se adauga si cateva sute consumatori obisnuiti care vor analiza siteul din punct de vedere al usability-ului.

Magazinul tau este analizat in doua etape timp de 6 luni de catre juriu. Un alt beneficiu important ala acestui proces este acela ca vei avea intalniri face to face sau prin skype cu juriul care iti va explica punctual ce ar trebui sa imbunatatesti la siteul tau pentru a creste volumul vanzarilor. Andrei spune pe site ca acest audit ar costa minim 1,500Euro. Din punctul meu de vedere daca se numara orele specialistilor care participa la acest audit si valoarea informatiilor aduse de ei depaseste mult mai mult decat atat. Gandeste-te ca ai o echipa formata din cei mai buni oameni din domeniu din Romania care iti ia la puricat siteul 🙂

La sfarsitul competitiei fiecare participant va primi un rapoartele de jurizare care sunt foarte detaliat pe baza analizei.

2. O luna gratuita de ClickTale

ClickTale este unul din tool-urile mele preferate. Acesta iti analizeaza comportamentul vizitatorilor pe siteul tau si il inregistreaza. Adica inregistreaza miscarile mouse-ului in site, campurile completate fara a se da click pe butonul de submit, click-urile date pe pozele din site etc. Iti creeaza heatmap-uri pe baza celor mai vizualizate zone din pagini, locurile unde atentia a fost cea mai sporita si iti genereaza rapoarte precum cel de analiza formularului (poti vedea pe care campuri stau utilizatorii cel mai mult si pe care se renunta). Prin inregistrarea la magazinului GPeC primesti gratuit un abonament GOLD pentru o luna in valoare de 990 USD.

3. Primesti gratuit marca TRUSTED timp de 12 luni

TRUSTED este un program sustinut de GPeC, Legi-internet.ro si Asociatia pentru protectia consumatorilor din Romania prin care incurajeaza educarea magazinelor online din Romania. Costul pentru 12 luni este de 120Euro, insa nu adevaratul beneficiu il aduce posibilitatea de a folosi logo-ul pe site care va creste increderea vizitatorilor in site si va duce la cresterea ratei de conversie.

Toate beneficiile de participare la GPeC le gasesti aici.

Iar daca inca nu te-am convins iti recomand sa vezi pagina cu testimoniale. Printre acestea este si parerea lui Dan Bulucea, country manager la Google Romania. Am subliniat acest lucru deoarece stiu sigur cat de sensibil este Google cu privire la recomandarile facute de ei (iti recomand sa citesti cartea aceasta).

Mai sunt doar doua zile pana la incheierea inscrierilor. Recomand acest eveniment ca fiind testul suprem al oricarui magazin online din Romania. De aceea daca nu ai facut-o deja iti recomand sa nu stai pe ganduri si sa completezi formularul de aici.

Cred ca Andrei merita aplauze de la noi toti pentru faptul ca se intrece pe el insusi de la an la an prin organizarea acestui eveniment care are ca obiectiv clar educarea pietei de ecommerce din Romania. Sa mai spun ca sunt foarte curios cu ce idei va mai veni la anul 🙂 ?

Despre Cristian Ignat

Fondator @Canopy, CEO @Aggranda. Sunt pe LinkedIn (Cristian Ignat)
Acest articol a fost publicat în Evenimente. Salvează legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *