Prin reteaua de display Google (GDN) poti ajunge la 83% din utilizatorii unici de internet la nivel global iar in Romania din ce stiu eu la peste 90%. Principalul avantaj este acela ca putem folosi instrumente grafice pentru a ajunge la potentialii clienti sau pentru a face branding la produsul sau serviciul promovat. Detalii despre tipurile de bannere simple, animate sau flash gasesti aici.
Stand de mult timp pe conturi de AdWords am ochiul destul de bine format iar ori de cate ori vad un banner care ruleaza in GDN nu trece neobservat. Mai mult decat atat pe cele mai interesante le salvez. Asa s-a facut ca in momentul de fata am peste 300 de bannere care mi-au atras atentia 🙂 Cateva criterii pe care le iau in considerare cand un banner imi atrage atentia sunt: mesajul transmis, partea grafica, inovatia, simplitatea.
Cum ti se par? Care din ele ti-a atras atentia si ce anume ti s-a parut special?
Pingback: Performanta in PPC pe 2012 – rezultate Divizia PPC 2Parale | 2Parale Blog - Marketing Afiliat