1. Poti porni cu orice buget
2. Poti face campanii de remarketing pe Youtube
3. Ai acces la toate targetarile din AdWords
4. Platesti pe view (poti plati si $0.01 per view)
5. Click-urile sunt gratuite
6. YouTube este al doilea motor de cautare din lume (Un salon din Bucuresti poate aparea cu video-ul sau la aceasta cautare: http://screencast.com/t/Ww1xzlznvb3R)
7. Rapoarte detaliate (poti unde s-a oprit publicul tau)
O campanie pe YouTube nu are ca obiectiv principal conversia ci branding-ul. Insa acest canal este foarte usor de integrat in strategia de promovare online. Ma intreb cum ar fi fost daca la strategia cu F.C. Botosani as fi facut o campanie de remarketing care sa promoveze golurile date de ei 😀
Ai testat YouTube-ul? Ce rezultate ai avut? Sau ce te opreste sa-l testezi?
Motivul principal al multor marketeri ce nu au apelat la video-urile sponsorizate Youtube cred ca este legat de lipsa de imaginatie in a crea un video interesant cu costuri reduse. Da bineinteles, exista solutii, prin apelarea la servicii de pe Fiverr dar, multi business owneri nu au „curajul” necesar sa fie de acord cu o astfel de asociere.
Cateva comentarii, potrivit punctelor initiale:
2. Poti face remarketing pe audiente AdWords. Audientele Youtube se creaza by default dupa reguli necunoscute.
3. Mai putin integrarea cu analytics, si mai putin ca targetarea e in orb. De rest, totul e perfect.
5. Clickurile sunt gratuite doar daca plateste altcineva view-urile, altfel tot tu le platesti.
6. O fi motor de cautare, cu gasitul videourilor si cu afisatul reclamelor sta mai prost.
7. Rapoarte foarte detaliate, insa mai subtire cu integrarea cu analytics, vezi punctul 3.
Bine punctat, Mihai.
YouTube-ul nu fost integrat de foarte mult timp in AdWords si mai au unele probleme. Chiar si asa cred ca poate fi privit ca o oportunitate de a afisa reclame video la un cost mic.