Ultimii ani au fost amazing pentru mine. La o simpla cautare pe Google mi se deruleaza evenimente interne si externe unde am fost invitat ca speaker, jurat sau moderator, articole de educare pe care le-am semnat, interviuri in presa, traininguri pe care le-am sustinut, diverse proiecte in care am fost implicat… si multe alte rezultate care ma fac sa zambesc.
Tot Google arata ca numele meu este asociat cu brandul 2Parale, compania alaturi de care am fost din 2010 incoace:
Aici am fondat divizia de Pay Per Click care a condus 2Parale in top 5 companii din Romania din punct de vedere al bugetului administrat pentru promovarea prin Google. Impreuna cu echipa am castigat clienti precum Arabesque, Romstal, Provident, Muller, Otter, RCS & RDS si multe alte companii de top sau mai mici, cu care mi-a facut placere sa lucrez. Tot impreuna cu echipa am invatat sa pierd pitch-uri pe care mi-am dorit enorm sa le castig. Sper ca cei care se ocupa de aceste conturi sa faca performanta :).
Tot in ultimii ani am invatat multe despre public speaking. Am pornit de la prezentari in fata a 10 persoane, apoi 30, 100 si am ajuns chiar si la peste 500. Și totul pentru ca am sustinut cu tarie educarea si cresterea pietei online din Romania, atat prin articole postate pe acest blog si pe cel al 2Parale, cat si prin participarea la cele mai cunoscute evenimente cu teme online din Romania (GPeC, EcomTEAM, Tecomm, SEM Days, Business Days etc.). La sfarsitul anului trecut am reusit chiar sa particip ca speaker la Hero Conf Londra – cea mai mare conferinta din lume dedicata domeniului in care activez. Este apogeul oricarui specialist in PPC.
Tot un pas major pentru mine l-a reprezentat si reusita de a deveni unul dintre primii traineri certificati de Google in Romania, in decembrie 2013. De atunci, am predat Google AdWords si marketing online la peste 1,500 studenti din cadrul tuturor editiilor Online Marketing Academy by Google. In plus, de trei ani colaborez cu profesorii Carmen Acatrinei si Mihai Orzan in cadrul seminariilor de Publicitate online de la programul de Masterat Marketing online (Facultatea de Marketing – ASE Bucuresti).
Dupa cum va ziceam, multe rezultate care ma fac sa zambesc si pentru care multumesc tuturor celor care au fost alaturi de mine.
Mizez pe increderea lor si de acum inainte, pentru ca 2016 aduce un nou drum frumos si provocator pentru mine. Colaborarea mea cu 2Parale se incheie din aceasta luna; impreuna cu Dorin Boerescu, CEO 2Parale, am decis sa urmam directii de business diferite. In ideea de a asigura in continuare performanta pentru clientii nostri, o parte dintre ei vor intra in portofoliul noii agentii pe care o voi conduce. Nu e nimic la mijloc, impreuna cu Dorin am incercat sa facem aceasta schimbare cat mai transparent posibil.
Noul meu drum se numeste Canopy, un brand proaspat care vrea sa surprinda din plin semnificatia lui: the highest place in the forest. Ceea ce inseamna ca ne dorim sa ducem mediul digital pe noi inaltimi :). Ne dorim pentru ca voi avea alaturi o parte dintre specialistii PPC cu care am format echipa si la 2Parale.
2016 va fi despre Canopy pentru noi si clientii nostri, va fi despre performanta, rezultate, crestere si leadership, incredere si colaborare pentru a deveni impreuna cei mai buni in domeniile noastre. Va spunem mai multe despre #WhatIsCanopy si pe pagina noastra de Facebook.
Email-ul se schimba, ma gasiti la cristian (at) canopy.ro.
Numarul de telefon, ambitia si motivatia raman aceleasi. Ultimele doua chiar vor creste :).
Sa avem un 2016 la inaltime!
Bafta, Cristian!
Stiu sigur ca vei face o treaba extraordinara! Internetul (si nu numai) are nevoie doar de oameni pozitivi, ca si tine!
Bravo, Cristi! Bafta multa pe noul drum!
Bravo ,Cristi ! Multa bafta!!
Sa fie cu mult noroc! Nu are cum altfel!
Bragging! 😀
Bafta Cristi!
Mult succes in noua initiativa – sunt sigur ca ne vei uimi in continuare cu insight-urile tale si cu dorinta de a impartasi si altora elemente de best practice, asa cum ne-ai obisnuit pana acum 🙂
Va multumesc tuturor pentru incredere. It really means a lot 😉