La o cautare pe Google pentru zugrav bucuresti avem urmatoarele rezultate:
Nu stiu voua, dar mie mi-a sarit in ochi reclama lui Aurica zugravul 🙂 Mi-a placut mult reclama sa in comparatie cu a concurentei. De ce?
1) In primul rand, evita sa spuna ca este ieftin. El scoate in evidenta faptul ca este serios. Cand vorbim de servicii, ai nevoie mai mult de oameni seriosi decat de oameni ieftini. Nu vrei sa-ti iei un zugrav care sa-ti faca vraiste apartamentul ci vrei oameni seriosi. Iar tu, evident, ii vei plati pe masura. Titlul Aurica Meserias Serios mi se pare ca suna intr-un fel 🙂
2) Numele domeniului este unul pe care il retii usor: auricazugrav.ro.
3) Enumara toate serviciile pe care le ofera pe langa zugravit. Acest lucru poate fi un lucru bun si rau. In mod normal pe online vrei sa fii cat mai nisat. Cand cineva cauta blugi ii afisezi doar blugi. Dar in cazul sau, cred ca aceste servicii merg impreuna iar acest lucru il ajuta. Arata faptul ca e priceput si la gresie, faianta, parchet nu doar la zugravit.
4) Specifica faptul ca pe site se gasesc referinte cu privire la munca sa
Pagina unde ajung dupa ce dai click arata astfel:
In primul rand, iese in evidenta poza cu el. Acest lucru mi se pare foarte ok, pentru ca reuseste sa transmita prin poza promisiunea facuta in reclama text: arata a om serios 🙂 Mai mult decat atat, imediat sub poza cu el intareste acest lucru prin textul: Sunt un om serios cu referinţe foarte bune si are link spre recomandarile sale.
Urmeaza apoi textul in care spune ca are 15 ani de experienta in constructii. De asemenea cu link spre lucrarile sale. Practic, isi intareste fiecare beneficiu prin dovezi.
Apoi in cateva randuri acesta spune ca intelege nevoile clientilor pe care le exemplifica. Feeling-ul meu este ca pe acolo sunt nevoile cand vine vorba de astfel de servicii.
Mi-a mai placut faptul ca in partea stanga sus, el subliniaza faptul ca este casatorit si ca are doi copii. Cred ca te-ai prins de ce inainte sa o spun eu. Subliniaza din nou faptul ca este un om serios care face treaba buna 🙂 Si accentueaza acest lucru prin lucruri simple, de bun simt.
Cu culoarea rosie, a notat in partea stanga toate serviciile pe care acesta le ofera. O parte din acestea sunt pomenite si in reclama din Google de pe care s-a dat click.
Ce ar putea sa mai faca pentru a creste rezultatele ar fi sa scoata in evidenta mai mult numerele de telefon. Acestea sunt in momentul de fata in josul paginii. Ele ar putea fi undeva lateral in stanga si eventual cu o culoare diferita de gri.
Cred ca putem invata multe din acest exemplu. De la cum sa-ti alegi numele domeniului, la cum sa faci o reclama care sa atraga atentia pana la un landing page curat care sa te faca sa pui mana pe telefon si sa-i aduci o conversie.
Este un exemplu care arata cum o persoana muncitoare, care isi cunoaste foarte bine domeniul de activitate a inteles faptul ca online-ul ii poate aduce vanzari. Ce am descris eu mai sus cu privire la promovare si site, nu este intamplator. A inteles ca trebuie sa se implice online, nu doar sa creeze o reclama si o pagina. Iar din exterior, cred ca rezultatele se vad in numarul de apeluri primite.
Tu ce parere ai? Ce exemple similare ai intalnit?
Este ok domeniul auricazugrav ? Intelesesem ca google ar indexa brandurile mai bine comparativ cu un nume de domeniu in care zici ce faci.
Mie mi se pare ca suna bine. Nu stiu sigur cat ajuta pe partea de SEO, dar pur dpdv wordmatching e ok si se tine minte usor 🙂
Din perspectiva Google (cel putin), „Aurica Zugrav” poate fi in aceeasi masura un brand, la fel ca „PC Garage” sau „Pizza Hut”. Oricum, indexarea nu tine in nici un fel de numele domeniului.
Mie mi-a placut si reclama si site-ul.
Dar, caci exista un dar, va pot povesti o experienta cu zugravi contactati pe internet.
In 2009 am cautat cu disperare o firma pentru a-mi zugravi apartamentul, pana la urma am gasit-o online. Chiar daca pare ciudat, a fost efectiv o loterie, oamenii au fost seriosi si i-am tot apelat de atunci, pentru diverse servicii. Anul trecut, respectiva firma n-a fost disponobila pentru o mica lucrare, asa ca, am zis sa incerc un zugrav, tot de pe internet. Ei bine, din inspiratie mai mult, pentru ca graba era mare, mi-a venit in minte sa-i intreb si de pret. Si am intrebat, si am intrebat, cel putin vreo doua ore, pana m-am plicitist si mi-am amintit ca mai stiam o firmulita care nu m-ar fi jupuit. Sa va dau niste exemple: cei mai multi zugravi independenti (foarte seriosi de altfel, dupa vorba) solicitau suma de 300 de lei pentru deplasare, iar cu lucrarea „vedem la fata locului”.
Asadar, buna publicitatea, insa, ca sa vinzi un produs ori serviciu, trebuie sa fi si viabil, nu doar priceput in web ori priceput in a-ti angaja o firma care sa te scoata in evidenta pe internet.
Mda, aici este alta poveste. Depinde de ei daca isi respecta promisiunea facuta in reclama si pe site prin servicii. Din pacate daca nu o fac, nu vor rezista mult pe piata pentru ca vestile rele circula repede. Asa si cu recomandarile negative 😉
Dar strict dpdv promovare, se descurca bine. Sper sa faca si ce promite.